D I R
o firmie ASTERISK ericsson partnerzy osiagniecia kontakt mapa serwisu
SYSTEMY aplikacje audio wideo serwis

english version
strona glowna


ASTERISK ENTERPRISE EDITION
 
Platforma Asterisk w typowej konfiguracji sprzętowej to serwer, którego zadaniem jest obsługa różnego rodzaju mediów (w tym głosu i obrazu) zgodnie z wymaganiami użytkowników. W najprostszym przypadku Asterisk może pełnić funkcję tradycyjnej centrali telefonicznej. Asterisk jest centralą IP, co oznacza, że podstawowym protokołem komunikacyjnym jest protokół IP. Ze względu na współistnienie starych i nowych technologii telekomunikacyjnych Asterisk może współpracować z urządzeniami typu POTS lub ISDN, pozwalając na przyłączenie linii FXS, FXO, BRI oraz PRI.
 
Zakres usług platformy Asterisk jest bardzo bogaty, ale niektóre cechy zasługują na szczególną uwagę. Asterisk odpowiada kierunkom, ku jakim zmierza telekomunikacja: mobilność, migracja w stronę IP oraz integracja z aplikacjami. Dzięki temu Asterisk jest nie tylko tradycyjną centralą telefoniczną, ale jako serwer mediów może obsługiwać rozmowy telefoniczne, pocztę e-mail, skrzynkę głosową, skrzynkę faxową, itd. Migracja w stronę IP jest wpisana w platformę, gdyż jest ona architekturą IP z założenia, zgodną ze standardem komunikacyjnym SIP (Session Initiaton Protocol). Może pełnić rolę serwera mediów, serwera proxy oraz bramy SIP w architekturze telekomunikacyjnej firmy czy korporacji.
 
Funkcjonalność
 
  • ADSI On-Screen Menu System
  • Alarm Receiver
  • Append Message
  • Authentication
  • Automated Attendant
  • Blacklists
  • Blind Transfer
  • Call Detail Records
  • Call Forward on Busy
  • Call Forward on No Answer
  • Call Forward Variable
  • Call Monitoring
  • Call Parking
  • Call Queuing
  • Call Recording
  • Call Retrieval
  • Call Routing (DID & ANI)
  • Call Snooping
  • Call Transfer
  • Call Waiting
  • Caller ID
  • Caller ID Blocking
  • Caller ID on Call Waiting
  • Calling Cards
  • Conference Bridging
  • Database Store / Retrieve
  • Database Integration
  • Dial by Name
  • Direct Inward System Access
  • Distinctive Ring
  • DUNDI
  • Do Not Disturb
  • E911
  • ENUM
  • Fax Transmit and Receive (3rd Party OSS Package)
  • Flexible Extension Logic
  • Interactive Directory Listing
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Local and Remote Call Agents
  • Macros
  • Mobile Integration
  • Music On Hold
  • Music On Transfer
        - Flexible MP3-based System
        - Random or Linear Play
        - Volume Control
  • Predictive Dialer
  • Privacy
  • Open Settlement Protocol (OSP)
  • Overhead Paging
  • Protocol Conversion
  • Remote Call Pickup
  • Remote Office Support
  • Roaming Extensions
  • Route by Caller ID
  • SMS Messaging
  • Spell / Say
  • Streaming Media Access
  • Supervised Transfer
  • Talk Detection
  • Text-to-Speech (via Festival)
  • Three-way Calling
  • Time and Date
  • Transcoding
  • Trunking
  • Video
  • VoIP Gateways
  • Voicemail
        - Visual Indicator for Message Waiting
        - Stutter Dialtone for Message Waiting
        - Voicemail to email
        - Voicemail Groups
        - Web Voicemail Interface
  • Zapateller
  •  

    Pobierz opis systemu Asterisk Enterprise Edition ... [AsteriskEE_Brochure_PL.pdf, 229 KB]



    poczatek nastepna